Nije sve u ljubavi, ima nešto i u lovi, proleću, pivu i kafi.

Bilo je toplo i park je bio pun
i mirisalo je divno na pivo i proleće
i nove početke i bezbroj mogućnosti
i nije bilo bitno ni to što grupa na klupi do nas
loše svira domaći pop-rock iz osamdesetih
ni smrad izduvnih gasova gradskog prevoza
ni to što nismo znali šta bismo sa sobom
ni sad ni sutra.
Bilo nam je odlično.
I onda je drug odjednom rekao:
Znaš, nije da ja ne želim da budem u vezi,
ja samo hoću da neko umesto mene proživi
taj početni period upoznavanja,
dejtova i isprobavanja
i da ja opet preuzmem
onda kad sve to prestane da liči
na pozorišnu igru ili neku prevaru,
onda kad nije bitno da li i šta radimo
nego što to radimo zajedno,
onda kad tišina prija i onda kad se voli
i prestane sva neizvesnost
jer mi to stvara neprijatan osećaj u stomaku.
Rekoh mu samo: Znam,
ja imam takav stav prema farmerkama,
dobro postaje tek onda kad su iznošene
i izlizane i popucaju mi na butinama
i malo ispod dupeta
kao da tek tada dobiju malo života
uz to mnogo istorije
i kao da tek tada možemo da se razumemo
i živimo zajedno u savršeno skladnoj simbiozi.
On se nasmejao, rekao mi da sam tužna i prazna
jer nemam dečka
i otišao po još piva
a ja sam zapalila cigaretu i mislila
kako je on totalno promašio poentu
jer meni ne treba dečko
i ne treba mi neko ko će misliti
da nisam voljiva ali jesam jebljiva
zato što nisam sve ono što prosečni seksisti
misle da bi žena trebalo da bude.

Sad dok se sećam te večeri
i gledam se u ogromnom ogledalu
u preudobnim farmerkama sa procepima
na butinama i malo ispod dupeta
i kaiš u LGBT bojama
i šareni veliki icon of blood na leđima,
simbol moje gordosti, želje za moć
i beskrajne ljubavi prema video igrama
preko koga pada par crvenih dredova,
sa dovoljno velikim sisama
i dovoljno sočnim dupetom
i opet mislim da meni ne treba
neko ko će misliti da sam samo jebljiva
jer vidim da jesam.
Treba mi neko ko će u svemu tome
videti još nešto,
ko će između mojih redova
videti neki smisao
i ko će pogoditi moju poentu.
Ali do tada treba mi posao
da bih mogla da platim račun za telefon
i da bih mogla da pozovem nekoga
da opet sedimo u parku
uz prolećne mirise, pivo i prazne priče
ili bar da kupim šećer
da ne bih morala da pijem gorku kafu.
Slatka kafa bi
bar za početak
život učinila mnogo lepšim.

This entry was posted in Poetry/Slam. Bookmark the permalink.

14 Responses to Nije sve u ljubavi, ima nešto i u lovi, proleću, pivu i kafi.

  1. horheakimov says:

    Kolike su to prosečne sise?

  2. horheakimov says:

    A sada o postu. Šećer i pivo znači još sočnosti.

  3. duledudule says:

    a da su dobro svirali (taj pop rock iz osamdesetih)?

  4. Dejan says:

    So positive 🙂 .. Potrebna mi vedrina.. bez obzira na… ‘ko će između mojih redova
    videti neki smisao
    i ko će pogoditi moju poentu.’ Predobro 🙂

Leave a Reply

